שם הכותב: תאריך: 28 דצמבר 2012

חברות השואפות ליצור שינוי חיובי בחיי לקוחותיהן, יצליחו ליצור שינוי חיובי גם בשורה התחתונה של העסק מחקרי השיווק עתירי התקציבים והמעניינים ביותר מתבצעים בדרך כלל בשוק הפרטי לשימושם של תאגידי ענק.

מטבע הדברים, התובנות הצרכניות נותרות חסויות. אבל בחודשים האחרונים פורסם בארה"ב ספר הפותח צוהר לעומק הלימוד שעושות חברות גלובליות לצורך תכנון אסטרטגי

את הכתבה המלאה של יעל אלמוג (זכאי), שפורסמה בעיתון כלכליסט תוכלו לקרוא כאן:

http://www.calcalist.co.il/marketing/articles/0,7340,L-3580679,00.html

תגובות סגורות.