שם הכותב: תאריך: 21 יוני 2013

ענקית הריהוט השוודית מתכננת להכפיל את כמות החומרים מקדמי הקיימות מתוך שרשרת האספקה שלה עד 2020. החברה מעורבת בייצור חשמל מאנרגיה סולארית ומחזיקה בבעלותה 14 חוות רוח. ראיון עם האיש אחראי על שינוי הגישה של החברה.

הבראתה של אמא אדמה היא הדבר האחרון שאתה חושב עליו כשאתה מתבונן בחלל הענק והסואן של חנות איקאה, העמוס קונים שגוררים החוצה חבילות שטוחות וממלאים עד אפס מקום את רכבי הכביש-שטח שלהם. סטיב הווארד יוצא לשינוי התפיסה הזו. הוא מכהן כסמנכ"ל קיימות זה שנתיים, ואתמול נשא דברים ב-TEDGlobal באדינבורו, והסביר כיצד קמעונאית של 37 מיליארד דולר (מכירות), עם 340 חנויות, מטילה את כובד משקלה כדי להפוך את הצריכה ההמונית לירוקה.

"קיימות היא אסטרטגיית הישרדות מצוינת עבור עסק", אומר הווארד. "הירידה הגדולה במחיר סחורות במאה ה-20 כבר מתהפכת, ועד 2030 יצטרפו 3 מיליארד אנשים למעמד הביניים".

לקריאת הכתבה המלאה שפורסמה ב- Forbes ישראל הקליקו>> http://bit.ly/12ZboBa

 

איקאה

תגובות סגורות.