מנהלים רבים בחברות גדולות מאמינים שהתבססות על ספקים גלובליים הינה השיטה הזולה ביותר לרכוש את חומרי הגלם והשירותים הדרושים לתפעול העסק, אך במאמר שהתפרסם לאחרונה ב- Stanford Social Innovation Review טוענים הכותבים כי לרכישה מספקים מקומיים יכולים להיות יתרונות רבים, שמנהלים צריכים לתת עליהם את הדעת. המאמר מציג את ההשפעות השונות שיכולות להיות להחלטות אלה על הפירמה עצמה ועל כלל מחזיקי העניין שלה ומדגים כיצד העסק יכול להתייחס לקהילה המקומית כגורם אסטרטגי איתו היא מנהלת קשר עיסקי, במקום כגורם שולי שהטיפול בו מסתכם במסגרת פילנתרופיה או קשרי קהילה.
המאמר תורגם במלואו לעברית עבור המרכז לאחריות תאגידית.
למאמר המלא>> השפעה באמצעות שימוש בספקים מקומיים