שם הכותב: תאריך: 27 אוקטובר 2014

כמה אני נאיבית.

האמנתי לכל מילה ואפילו שמחתי על רעיון של רשת בריאה. הסקתי  שעדן טבע מרקט הוא תרבותי –  הרי גם הלוגו הירוק מתחרז אסוציאטיבית עם טבע  וגם השימוש במילה  "עדן".   (רק המרקט נשאר דומה למרקטים האחרים).

לחיזוק הבנתי, השגויה (כפי שמתברר) מפרסמת הרשת את היותה שונה "סופרמרקט אבל אחר" ו- המנכ"ל אישית מציע לנו את מרכולתה.

מצוידת בתפיסתי הנאיבית ומרגישה חברה של המנכ"ל כי הוא מדבר אלי תכופות (ברדיו), פניתי אליו ובקשתי שיצטרף לאירוע פתיחת שנת הלימודים של המרכז לאחריות תאגידית במסלול האקדמי המכללה למינהל ובכך –  להוסיף לנו נופך של אורח חיים בריא וירוק .

לצערי ולתדהמתי נגלה פער רחב בין דיבור המנכ"ל בתקשורת , לבין דפוס ההתנהגות  "השירותית "  שמלווה את הפונה /הצרכן.

מבטיחה להישאר אופטימית. ובמקביל אמשיך לוודא ולעדכן אתכם שאני מבינה לאשורו מה מוכרים לנו.

ללא שם

תגובות סגורות.