שם הכותב: תאריך: 03 אוגוסט 2013

מה מביא חברות לקחת על עצמן מחויבויות בתחום האחריות התאגידית? סיימון זיידק, מציג חמישה שלבים שחברות עוברות בתהליכי הלמידה שמעורבים בפיתוח אחריות חברתית. בכל שלב המניע והרציונל לפעולה שונים וכך גם אופי הפעולה. העלייה בשלבים מייצגת מעבר מהתייחסות לאחריות תאגידית כאל כורח שנועד למנוע סיכונים בטווח הקצר למעבר להתייחסות אליה כאל פוטנציאל ליתרון אסטרטגי בטווח הארוך. זיידק ממחיש את חמשת השלבים באמצעות המטמורפוזה שעברה חברת NIKE בתחום של אחריות כלפי העובדים של ספקיות החברה במפעלים שמעבר לים. המאמר מובא כאן בתרגום מלא לעברית.

לקריאת המאמר המלא של סיימון זיידק הקליקו>> "המסלול לאחריות תאגידית"

שייך לנושאים: מאמרים אקדמיים

תגובות סגורות.