שם הכותב: תאריך: 14 ינואר 2013

הקריטריונים להצלחה עסקית צריכים להיות יותר מאשר הגדלת העושר האישי?
מי האדם הכי חזק בחברת פרטנר? בעל השליטה? אולי המנכ"ל? ומי האדם הכי חזק בתנובה? המשקיעים בקרן הזרה שמחזיקה בה? המנכ"לית הישראלית של אותה קרן? אולי בכלל יו"ר הוועד?
למעשה, התשובה לשאלות אלה הרבה יותר פשוטה, רק שנדמה ששכחנו מהי. גם בפרטנר, גם בתנובה וכך גם בחברות אחרות, האדם החזק ביותר הוא הצרכן, הלקוח. אותו לקוח שרוכש את המוצרים של חברות אלו משפיע על הביקוש למוצריהן, מייצר בפועל את ההכנסות, מטה לכאן או לכאן את שורת הרווח ומקפיץ או מוריד את שווי החברה, העושר של בעליה והשכר שמושכים המנהלים. בלעדיו כל זה לא היה קורה.

את הכתבה המלאה של גלית חמי, שפורסמה בעיתון כלכליסט תוכלו לקרוא כאן:

http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3591535,00.html

תגובות סגורות.