שם הכותב: תאריך: 28 דצמבר 2012

קבוצת הנשים ישבה על הקרקע ושרה. השיר הצטלצל כהמנון על פני גבעות נגונג, הדהד ברחבי העיירה הקטנה גילגיל שבקניה. ילדים קטנים נצמדו לאמותיהם והצטרפו למקהלה. בין פרצי הצחוק בלטו שתי מלים בזרותן: "סטלה!" "ויוויאן!"

מיזם בינלאומי קושר בין מותגי יוקרה לנשים אפריקאיות, המייצרות תיקים אותנטיים עם מסר אתי. סטלה מקרטני, ויוויאן וסטווד ופנדי כבר הצטרפו.

את תרגום הכתבה המלא של אורלי מזור-יובל, שפורסם בעיתון הארץ תוכלו לקרוא כאן:

http://www.haaretz.co.il/gallery/fashion/1.1869503

את הכתבה המקורית של סוזי מנקס (Suzy Menkes), שפורסמה בעיתון הניו-יורק טיימס תוכלו לקרוא כאן:

http://www.nytimes.com/2012/09/04/fashion/bags-made-by-hand-in-east-africa.html?pagewanted=all&_r=1&

שייך לנושאים: שיווק חברתי

תגובות סגורות.